Koristimo "cookies" kako bismo unaprijedili funkcionalnost stranice sberbankbl.ba. Pritiskom na bilo koji link na ovoj stranici prihvatate korišćenje "cookies". Uslovi korišćenja

Etički kodeks

„Etički kodeks „Sberbank“ a.d. Banja Luka (u daljem tekstu: Kodeks) sadrži osnovne etičke principe i pravila poslovnog ponašanja, koja su zasnovana na misiji i vrijednostima „Sberbank“ a.d. Banja Luka (u daljem tekstu: Banka), osiguravajući iskren i fer odnos prema zaposlenima, klijentima, poslovnim partnerima, kao i usklađenost poslovanja sa zakonima, drugim propisima i internim aktima Banke. Kodeks je namijenjen svim zaposlenima Banke, bez obzira na to koje poslove obavljaju, uključujući i članove organa upravljanja Banke. Banka podržava i podstiče svoje zaposlene, ali i poslovne partnere i klijente, da slijede uspostavljene etičke standarde. Prilikom izbora svojih partnera, ugovornih strana i klijenata, Banka vodi računa o njihovoj dobroj reputaciji i intergritetu i o tome da ta lica poštuju i primenjuju standarde etičkog i poslovnog ponašanja koji su predviđeni Kodeksom.

U svom posljednjem izdanju, Kodeks sadrži i ciljeve održivog poslovanja, koje Banka prepoznaje kao preduslov za postizanja globalnih društvenih, ekoloških i ekonomskih ciljeva i prelaska na novi, održiviji ekonomski model koji je moguć kroz “ESG” transformaciju.

“Očuvanje sopstvenog ugleda i integriteta, istovremeno je očuvanje ugleda i integriteta Banke. Poštujući načela Kodeksa, doprinosimo osnaživanju ove ugledne institucije u njenoj osnovnoj misiji i orijentisanosti ka našim klijentima.”

ALEKSANDAR KESIĆ, predsjednik Uprave “Sberbank” a.d. Banja Luka

Etički kodeks Sberbank a.d. Banja Luka možete pronaći  OVDJE.

Trebate pomoć?